Praktiskais mārketings un mārketinga komunikācija
Programmas mērķis:
Disciplīnas studēšanas mērķis ir zināšanu un praktisko iemaņu sniegšana, kas palīdzēs īstenot efektīvu uzņēmējdarbību mārketinga koncepcijas praktiskās izmantošanas pamata tirgus attiecību attīstības apstākļos.
Piedāvātais kurss veltīts praktiskā mārketinga un mārketinga komunikācijas atklāšanai un definēšanai, kā arī sniedz metodoloģisku palīdzību kursa studējošiem, jo pirmkārt dod kopējo priekšstatu par mārketinga noteicošām koncepcijām un to praktisko pielietošanu.
Programmas uzdevumi:
Disciplīnas studiju pamatuzdevumi, kas virzīti uz mērķa sasniegšanu ir:
Zināšanas, kā veikt tirgus pētījumus savas firmas vajadzību ietvaros, segmentēt tirgu pēc dažādām pazīmēm, veikt konkurentu monitoringu izvēlētajā tirgū;
Prasme izvēlēties un pamatot savas firmas pakalpojumu cenu stratēģiju tirgū;
Prasme izstrādāt reklāmas kampaņu savas firmas produkcijai un noteikt tās efektivitāti;
Iemaņas kā izstrādāt savas firmas mārketinga plānu un darbības stratēģiju tirgū.
Mērķa grupa:
Visi interesenti, kā arī dažādu līmeņu speciālisti, kuri vēlas īsā laika posmā un atraktīvā veidā nostiprināt savas zināšanas un iemaņas tirgus izpētīšanā, savas konkurētpozīcijas noteikšanā, pielietojot modelēšanas metodes, kā arī sasniegt prasmes pielietot iegūtās zināšanas konkrētajā situācijā.
Mācību metodes:
Lekcijas, uzskatāmās metodes – uzskate, demonstrējumi, praktiskās metodes – praktiskie uzdevumi, vingrinājumi, diskusijas, lomu spēles, prāta vētras, ekonomiskā modelēšana.